google 
AdWords reklama

Šiandien kontekstinė reklama bene greičiausias ir  paprasčiausias būdas pritraukti lankytojus į jūsų interneto svetainę. Lyginant su kitais reklamos būdais, google AdWords reklama suteikia geriausius rezultatus turint mažus biudžetus.

Norint per televiziją parodyti 15 sek. reklamą gali prireikti dešimčių tūkstančių eurų. Nors ir apimtis didžiulė, bet poveikis trumpalaikis. Tokio pačio biudžeto google AdWords reklamai užteks visiems metams (jei ne dviems) ir reklamos auditorija bus tik tie kurie jau ieško panašių produktų ar paslaugų.

Kartais papraščiau paskambinti 8 613 99 380 arba parašyti info@buk-pirmas.lt

AdWords reklama

tiksliausia reklama internete

Internetinėje reklamoje transliuojami pranešimai kur kas dažniau atsiduria potencialių klientų akiratyje:

  • Daugiau jokių bendrinių kreipinių
  • Parduodamą gaminį ar paslaugą apibūdinate labai smulkiai
  • Paiešką galima susiaurinti iki amžiaus grupės ar regiono

 

Lengviausiai kontroliuojama reklama

  • Patys nustatot  dienos biudžetą
  • Bet kada reklamą galima sustabdyti
  • Bet kada galima pakeisti reklamos turinį

Lengviausiai pamatuojama reklama

Apie reklamos efektyvumą žinome ypatingai daug:

  • Ar reklaminis skelbimas gerai „spaudžiamas“?
  • Ar lankytojas svetainėje rado ko ieškojo?
  • Ar lankytojas pirko?
  • O kiek išleido?
  • ir t.t.
Google AdWords reklamos sekmingi sandoriai, ranku paspaudimai

Šiek tiek google AdWords reklamos naudojimo statistikos

53% Google reklamos peržiūrų iš mobiliųjų įrenginių.
53 proc adwords reklamos paspaudimu mobiliems irenginiams
Pirmieji 3 reklamos skydeliai surenka 46% visų google paieškos rezultatų lango paspaudimų.
pirmos google adwords reklamos pozicijos surenka daugiausia paspaugimu
2016 m. lyginant su 2015 m. „Google” mokestį už paspaudimą sumažino 13%, o „Bing” išaugo ­ 6%.
google adwords reklama atpigo lyginant su bing
Lietuvoje vidutinė paspaudimo kaina yra 86% mažesnė nei JAV.
google adwords reklama lietuvoje gerokai pigesne nei kitose salyse

Industrijos JAV kurios moka daugiausiai už konversiją (CPA):

  • Teisininkai: $135.17
  • Sveikatos priežiūra: $126.29
  • Įdarbinimo agentūros: $105.79
  • Namų priežiūros paslaugos: $86.68
Brangiausia google AdWords reklama teisininkams

58% verslo rinkodaros specialistų naudojasi paieškos sistemų rinkodara. Reklamuoti ir skleisti  turiniui mokamas lankytojų srautas įvardijamas kaip labiausiai efektyvios išlaidos.

dauguma profesionalu naudojasi google adwords reklama

43% klientų tikrina prekės kainą internete jau būdami pačioje parduotuvėje.

AdWords reklama galima pasitelkti norint atimti klientus

Penki esminiai AdWords reklamos privalumai

Natūralu, kad Jums gali kilti visiškai pagrįstas klausimas – argi reklama internete iš tikrųjų geresnė už tradicinę? Egzistuoja bent penki ryškūs google reklamos pranašumai prieš reklamos atmainas spaudoje, televizijoje ir radijuje, kurie gali pakeisti Jūsų požiūrį:

  • Adwords  reklama ne tik kuriama ir pateikiama, bet ir keičiama žymiai lengviau bei sparčiau nei tradicinės reklamos formos.
  • Google Reklamos internete nauda labai lengvai pamatuojama.  Jūs visuomet tiksliai žinosite, kokias auditorijas ji pasiekė, ir koks interneto naudotojų skaičius ją pamatė.
  • Adwords Reklama užtikrina nuolatinius lankytojų srautus ir didina esamų klientų lojalumą.
  • Adwords reklamoje transliuojami pranešimai kur kas dažniau atsiduria potencialių klientų akiratyje.
  • Google Reklama  yra ne tik pigesnė už tradicinę reklamą, bet ir kur kas paslankesnė. Leidžianti greičiau suformuoti ar pakeisti Jūsų verslo įvaizdį ir lengvai prisitaikanti prie greitai besikeičiančių klientų poreikių.

Tad net ir didžiausiems AdWords reklamos skeptikams vertėtų susimąstyti apie reklamą internete mažų mažiausiai kaip apie papildomą rinkodaros priemonę, efektyviai didinančią konkurencinį pranašumą.

google reklama

Google paieškos sistema šiandien naudojasi maždaug 80 % pasaulio ir net 98 % Lietuvos interneto vartotojų. Tokia pribloškianti statistika leidžia Google teikiamas reklamos paslaugas laikyti bene perspektyviausių būdų apie savo veiklą pranešti plačiajai auditorijai. Kartu Google reklama yra itin veiksmingas įrankis pardavimams skatinti ir naujiems klientams pritraukti.

Pagrindiniai Google reklamos veikimo principai

Reklama Google paieškoje pateikia iš esmės greitą ir tikslų atsakymą į bet kurį interneto naudotojui iškilusį klausimą. Ir nors egzistuoja skirtingos Google reklamos formos, populiariausi lieka tekstiniai skelbimai Google paieškoje ir reklama Google vaizdinės reklamos tinkle. Suvedus paieškos frazę, naudotojui yra pateikiami ne tik jo užklausą geriausiai atitinkantys organiški paieškos rezultatai, bet ir su ja tiesiogiai susiję patrauklūs tekstiniai skelbimai. Šie paprastai išsiskiria įtaigiu tekstu ir gebėjimu pritraukti daugybę potencialių klientų, paskatindami juos užsukti į internetinę parduotuvę ar įmonės tinklalapį. Google reklama yra glaudžiai susieta su naudotojų paieškos frazėmis, taip užtikrinama, kad kiekvienas skelbimas, esantis Google paieškos sistemoje, būtų rodomas tik potencialiausiems klientams. Būtent todėl reklama Google yra išskirtinė tiek savo kokybe, tiek investicinės grąžos kiekiu.

Šiandien Google paieška kasdien naudojasi milijonai interneto naudotojų visame pasaulyje, tad natūralu, kad Jūsų reklaminis tekstas gali pasiekti labai didelį žmonių ratą. Tačiau siekiant tikslingai pateikti informaciją Google paieškos sistemoje yra naudojama raktinių žodžių sistema, kuri leidžia reklamą maksimaliai orientuoti į tikslinę potencialių vartotojų auditoriją.

Didžiausi Google reklamos privalumai

Apie Google reklamos teikiamą naudą galima kalbėti ilgai, tačiau bene didžiausias jos privalumas yra galimybė valdyti biudžetą realiuoju laiku, nuolat stebint naudojamų raktinių frazių populiarumą bei jų atitikimą Jūsų siūlomoms prekėms ar paslaugoms. Taip Jūs galite valdyti reklaminę kampaniją atsižvelgdami į nuolat kintančią situaciją rinkoje: tausojant finansinius išteklius ją sustabdyti, pakeisti raktinių žodžių skaičių ar turinį, o augant Jūsų pardavimams, dar labiau padidinti reklamos biudžetą.

Ne ką mažiau vilioja ir Google reklamos teikiama galimybė mokėti tik už rezultatą, kadangi perkant reklamą mokama tik už realius potencialių klientų paspaudimus. Šiuo atveju pats skelbimų parodymas Jums nieko nekainuoja. Ir nors faktas, kad potencialus naudotojas apsilankys Jūsų interneto svetainėje pats savaime, dar negarantuoja sėkmingo pardavimo, bet tikėtina, kad klientui net ir nepaspaudus nuorodos reklaminė informacija išliks jo atmintyje.

Labai patogu ir tai, kad Google reklama suteikia Jums visą įrankių arsenalą, kuris yra nepakeičiamas siekiant atlikti nuodugnią ir išsamią Jūsų reklamos poveikio analizę, be kurios būtų neįmanoma nustatyti, ar reklama veikia efektyviai.

Pagaliau reklamuodamiesi Google galite pasiekti potencialius klientus pagal paieškoje pasirinktus kriterijus, pavyzdžiui, vietovę ir pan., o tai tik dar labiau padidina šansus, kad Jūsų reklaminis pranešimas sėkmingai pasieks tikslinę auditoriją.

Kas svarbu siekiant sėkmingai naudotis Google reklama?

Skelbimus į Google paieškos sistemą gali įdėti kiekvienas, turintis Google paskyrą. Tačiau siekiant sukurti efektyvią reklaminę kampaniją yra be galo svarbu skirti ypatingą dėmesį skelbimų turiniui. Kadangi skelbimų antraštės bei aprašymai yra apribojami iki 35 simbolių, t. y. vos iš keleto žodžių, todėl yra itin svarbu susikoncentruoti į žinutę, kurią siekiate perteikti savo potencialiems klientams. Logiška, kad su naudotojo paieškos žodžiais sutampanti ir patraukli antraštė paskatins jį perskaityti trumpą aprašymą, o pastarasis sugundys spustelti nuorodą į Jūsų puslapį. Tad skelbimo antraštei efektyviausia naudoti kuo tiksliau parinktus raktinius žodžius, kurie atitiktų vartotojo paieškos frazę ir jį sudomintų. Trumpame aprašyme svarbiausia akcentuoti savo prekės ar paslaugos naudą bei išskirtinumą tarp konkurentų, pristatyti tik konkrečiai Jūsų daromą nuolaidą ar vykdomą akciją bei pateikti ne tik objektyvią, bet ir įdomią informaciją. O nukreipiamajam puslapiui svarbiausia parinkti tikslią ir skelbimo turinį atitinkančią nuorodą, kurią paspaudęs lankytojas atsidurtų būtent ten, kur ir tikėjosi.

Kodėl verta naudotis būtent Google AdWords reklama?

 

 

Nors egzistuoja ir kiti patrauklūs reklamos internete būdai, pavyzdžiui, naujienlaiškiai, siunčiami naudotojams tiesiogiai į elektroninį paštą, taip pat reklama socialiniuose tinkluose, tačiau net 80 % visos reklamos rinkos internete atitenka Google AdWords (reklaminiai skelbimai Google paieškoje) ir SEO (interneto svetainių optimizavimas paieškos sistemoms). Be to, vieno JAV mokslininkų atlikto tyrimo metu buvo nustatyta, kad net 40 % Google naudotojų neatkreipia dėmesio į skirtumus tarp AdWords reklaminių skelbimų ir organiškų paieškos rezultatų. Tai tik dar kartą iliustruoja, kokia galinga ir efektyvi yra ši internetinės reklamos forma.

 

Pagrindiniai Google AdWords veikimo principai

 

 

Google AdWords reklamos sistema veikia gana paprastai. Visų pirma, Jūs turite pasirinkti tam tikrus raktinius žodžius, kurių Google paieškos sistemoje galėtų ieškoti potencialūs Jūsų klientai, ir jais vadovaudamiesi turite sukurti tekstinį reklaminį pranešimą, kuris pasirodytų šiems įvedus Jūsų pasirinktus raktažodžius. Tačiau Google AdWords konkrečios nuolatinės skelbimo pozicijos nusipirkti negalima, nes reklamos užsakovų skelbimo pozicijos nuolatos kinta.

Google AdWords veikia aukciono principu, kai kiekviena įmonė pasiūlo tam tikrą maksimalią sumą, kurią yra pasiryžusi mokėti už kiekvieną potencialaus kliento paspaudimą. Paprastai vieno paspaudimo kaina svyruoja nuo 0,01 € iki 5 € ir labiausiai priklauso nuo pasirinkto raktažodžio konkurencingumo. Tokiu principu ir reitinguojamos reklamos Google paieškoje – kuo daugiau mokate už paspaudimą, tuo didesnė tikimybė, kad Jūsų reklama pasirodys tarp pirmaujančių paieškos rezultatų.

Tačiau tai nėra vienintelis kriterijus, nulemiantis galutinę Jūsų reklaminio skelbimo poziciją paieškos sistemoje. Google taip pat atsižvelgia ir į tai, ar Jūsų reklama yra aktuali ir naudinga, t. y. ar ji iš tiesų atitinka Jūsų pasirinktus raktinius žodžius. Kitas svarbus aspektas – kiek paspaudimų Jūsų reklama pritraukė ankstesniu laikotarpiu, ir kiek aktualus lankytojo Google paieškos kontekste yra puslapis, į kurį nukreipiate savo potencialų klientą. Visa tai sudaro Google kokybės įvertinimą, kuris yra netgi svarbesnis nei Jūsų pasiūlyta suma už reklamos paspaudimą. Kadangi Google visuomet siekia išlaikyti ir esamą savo klientų pasitenkinimo lygį, tad gali būti ir taip, kad įmonė su geresniu kokybės įvertinimu, net ir pasiūliusi mažesnę sumą už paspaudimą, AdWords sistemoje atsidurs aukščiau nei kiti jos konkurentai.

Google AdWords reklamos privalumai

 

Patogu ir tai, kad visuomet galite pasirinkti Jums parankiausią mokėjimo būdą, nes Google kainodara pagrįsta aiškia statistika ir apskaita. Dažniausiai pasirenkama tam tikra suma, kuri mokama Google už kiekvieną potencialaus kliento paspaudimą, taip pat teikiama galimybė mokėti už kiekvieną tūkstantį Jūsų reklamos parodymų Google paieškoje.

Tačiau užvis geriausia yra tai, kad Google AdWords kaina yra prieinama kiekvienam: Jūs patys pasirenkate, kiek lėšų skirti savo reklamai per dieną. Be to, Google Analytics statistika leidžia stebėti potencialaus kliento veiksmus Jūsų svetainėje. Ši statistika parodo, kurios raktinės frazės yra veiksmingos ir nešančios Jums pelną, o kurių verčiau atsisakyti išvis. Google Analytics statistika taip pat leidžia stebėti konversijas (lankytojų virsmo klientais procentą), fiksuoja lankytojo praleisto laiko Jūsų svetainėje trukmę ir rodo puslapius, iš kurių sulaukėte daugiausia lankytojų.

Tad šiandien Google Adwords neabejotinai yra pats taikliausias reklamos internete būdas, leidžiantis pasiekti tikslinius klientus, suteikiantis galimybę būti pirmiems tarp paieškos rezultatų ir taip dar labiau padidinti Jūsų pardavimus.

Neatsakėme į visus klausimus? Parašykite žemiau: