Kuo panašios ir kuo skiriasi turinio rinkodara ir įtraukiamoji rinkodara?

Kuo panašios ir kuo skiriasi turinio rinkodara ir įtraukiamoji rinkodara?

Sau 05, 2017

 Pradžioje apsibrėžkime, kuo turinio rinkodara (angl. content marketing) ir įtraukiamoji rinkodara (angl. inbound marketing) skiriasi nuo tradicinės.

 

Tradicinė rinkodara – tai visos priemonės, kurios užsakovui ar pirkėjui „stumia“ prekę ar paslaugą – gana aiškiai ir be įmantresnių užuolankų siūlo pirkti.

SEO auditas

SEO auditas

Sau 03, 2017

SEO auditas – tai pats pirmasis veiksmas, kurį privalu atlikti prieš pradedant bet kokį projektą.
Pamėginsiu trumpai aprašyti, kas yra SEO auditas ir kuo jis naudingas.

SEO paslaugos

SEO paslaugos

Sau 02, 2017

SEO, arba optimizavimas paieškos sistemoms (angl. Search Engine Optimization) – tai kompleksinė paslauga, kurios pagrindinė užduotis – lankytojų srauto iš paieškos sistemų didinimas.

SEO – tai tik priemonė jūsų išsikeltiems tikslams pasiekti ir dar vienas rinkodaros kanalas jūsų verslo auginimui.

Naudojamumo (angl. usability) vartotojų testavimas – kodėl būtina?

Rgs 11, 2016

Svetainė – tai lyg vizitinė kortelė, kurios dėka vartotojas nusprendžia ar nori bendradarbiauti arba įsigyti produktą iš svetainės savininkų, o gal tęs paieškas kitur. Kitaip sakant, svetainė – dalis verslo sėkmės, o su savo pajamų šaltiniu eksperimentuoti neverta. Pasaulinėje praktikoje yra sukurti būdai kaip programą ar tinklalapį pritaikyti prie vartotojų poreikių. Vienas iš būtiniausių metodų – vartotojų patirties tyrimas (angl. user experience research).

Naudojamumo (angl. usability) Eksperto testavimas

Rgs 11, 2016

Eksperto testavimas (ang. „heuristic evaluation”) tai yra kompiuterinės programos, svetainės ar el. parduotuvės patikrinimas iš anksto nustatytais kriterijais („pjūviais”). Pagrindinis šio veiksmo tikslas – identifikuoti svetainės problemas susijusias su vartotojo sąsajomis. Eksperto testavimas tampa vis populiaresnis ir tai neturėtų stebinti. Plečiantis interneto ir kompiuterizacijos skvarbai, programos ar sistemos aptarnauja vis daugiau žmonių arba skverbiasi į labai specifines sritis.  Šiuolaikinės sistemos turi ne tik veikti, bet ir būti intuityvios ir patogios naudotis. Šis metodas yra ne tik patogus bei greitas ir, lyginant su kitais testavimo būdais, stebėtinai nebrangus, .

 

Kas yra raktažodžiai ir kaip nustatyti jų tankumą?

Kas yra raktažodžiai ir kaip nustatyti jų tankumą?

Rgs 07, 2016

„Tinkamai parinkti žodžiai gali pakeisti pasaulį”, – pasakojo garsus visuomenininkas Joyce Meyer. Šiuolaikiniame, technologijų, amžiuje tinkami žodžiai, vartojami tinkamoje vietoje, yra tarsi stebuklingas raktas, kuris gali užtikrinti nuolatinį Jūsų svetainės lankytojų srautą. Todėl, dabar svarbiau nei bet kada iki šiol tinkamai atrinkti ir naudoti raktažodžius.

6 patarimai kaip sukurti veiksmingą Meta aprašymą

6 patarimai kaip sukurti veiksmingą Meta aprašymą

Rgs 06, 2016

Meta aprašymas (angl. meta description) yra trumpas puslapio aprašymas, kuris gali būti matomas „Google” paieškos rezultatuose. Tai reiškia, kad tinkamas Meta aprašymas generuoja paspaudimus į Jūsų svetainę, taigi, ir didina lankytojų srautą, o taip pat šis svarbus SEO elementas padeda paieškos sistemoms tinkamai klasifikuoti Jūsų puslapį. Tokią dvigubą naudą galima gauti laikantis šešių paprastų Meta aprašymo optimizavimo taisyklių.

Kokio ilgio eilutes patogiausia skaityti

Kokio ilgio eilutes patogiausia skaityti

Rgp 17, 2016

Iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti, kad tai senas klausimas, į kurį buvo atsakyta senų seniausiai – atsiradus raštui. Bet viskas ne taip paprasta. Anksčiau formatą, t. y. teksto plotį ir aukštį, ribojo praktiškumas. Pažvelkime į laikraštį ar knygą. Populiariausi jų formatai yra tie, kurie spausdinant popieriaus lape optimaliai išsidėsto, lieka kuo mažiau popieriaus likučių, be to, tai formatai, kuriuos patogu transportuoti. Atsiradus kompiuteriams ir monitoriams, iš naujo susidūrėme su teksto dydžio standartų problema. Ir įdomiausia, kad kuo toliau, tuo daugiau naudojame įvairiausių proporcijų ir dydžių ekranų.

Visa tiesa apie slinkimą (angl. scrolling)

Visa tiesa apie slinkimą (angl. scrolling)

Rgp 04, 2016

„Scrolling“: ar tam, kad uždirbtum milijoną, turi įsikurti Manhatane?

 

Kai girdžiu šnekas ir skaitau straipsnius apie tai, kad visą svarbiausią informaciją reikia pateikti pirmajame interneto svetainės lange ir taip, kad ji būtų aprėpta vienu žvilgsniu, be „skrolinimo“, prisimenu Manhataną. Koks žmonių, pinigų ir idėjų tankis tokiam mažam plote! Bet ar todėl uždirbti milijoną lengviau? Nebūtinai. O rasti būtent tai, ko būtent tau reikia, irgi lengviau? Tikrai nebūtinai.

Semantinis raktažodžių pulkas

Semantinis raktažodžių pulkas

Lie 21, 2016
Kas gi tie semantiniai raktažodžiai?

 

Pasak lietuviškų šaltinių:
semánt‖inis, ~iškas – prasminis, susijęs su žodžio reikšme.

Pasak užsienio šaltinių:

semantic – reikšmė, arba reikšmės interpretacija.
Kitaip tariant, semantika – tai konkretaus žodžio ar jo reikšmės interpretacija.

Žvelgiant iš naudotojo perspektyvos, vesdami tam tikrą žodį į paieškos laukelį, jie savo galvose turi labai aiškius siekius. Tačiau vertinant iš paieškos sistemos perspektyvos – viskas truputį sudėtingiau.

Įsivaizduokime, kad paieškoje įvestas žodis „žalias“. Ar čia vaisius? Ar žalias namas? Ar žalias, nes šioje srityje naujokas?