SEO analizė

SEO analizė – pirmas žingsnis efektyvaus svetainės optimizavimo link.

Daugelis autorių orientuojasi į SEO paslaugas kaip vidinį ir išorinį optimizavimą, tačiau dažnai nutyli, kad labai svarbi procesų dalis – SEO analizė. Laiku ir teisingai atlikta SEO analizė tampa tvirtu pamatu sėkmingam projektui.

 

Kartais papraščiau paskambinti 8 613 99 380 arba parašyti info@buk-pirmas.lt

SEO analizė SEO paslaugų pagrindas

Raktažodžių kuriais šiuo metu randama svetainė analizė

Prieš kažką kuriant labai svarbu įvertinti tai kas šiuo metu yra padaryta ar pasiekta. Tai bene svarbiausia taisyklė ne tik SEO paslaugose, bet visuose kūrybiniuose procesuose. Kartais  SEO ekspertai būna maloniai nustebinti sėkmingais raktažodžiais rastais svetainėje kurie veda pas jus lankytojus.

Konkurentų svetainių analizė

Šnipinėjimo pagrindais vykdomas procesas. Pirmiausiai svarbu tinkamai identifikuoti konkurentus, vėliau stebėti jų reitingus paieškos sistemose ir kokią strategiją jie naudoja, kad ten patektų. Žinant visus šiuos faktorius ir tai kokius raktinius žodžius naudoja konkurentai, galima greitai nuspręsti ką daryti, kad Juos aplenkti.

Svetainės turinio įvertinimas

Vertinamas turinio kiekis ir kokybė. Vertinama kiek reikės sukurti naujo teksto arba redaguoti esamą.

Nuorodų, nukreipiančių į jūsų svetainę, kokybė

Paieškos sistemos vertina svetainių talpinančių nuorodas į Jūsų svetainę kokybę. Jeigu kyla įtarimas, kad svetainė  naudoja automatizuotas sistemas nuorodų kūrimui – skaudžiai baudžia. Blogas nuorodas panaikinti sunku, nuo to priklauso būsimų SEO paslaugų kaina.

Naujų raktinių žodžių atranka

Raktinių žodių atranka yra esminė SEO optimizavimo dalis. Visų pirma sukuriamas idėjų sąrašas pagal įmonės veiklos sritį ir vėliau ši „špargalkė” su potencialiais raktiniais žodžiais tikrinama tokiais įrankiais kaip „Google AdWords Keyword Planner”. Nors programa teikia tik apytikslius duomenis, visgi, padeda tinkamai nustatyti raktinių žodžių ir jų junginių populiarumą (pvz.: „moteriška kosmetika” ar „kosmetika moterims”). Taip sudaromas galutinis raktinių žodžių sąrašas, kuris SEO specialistui tampa kone biblija.

SEO analize

Analizės rezultatas

Potencialiausių raktinių žodžių sąrašas

Raktinių žodžių, kuriais rekomenduojama optimizuoti svetainę, sąrašas atsiduria ant Jūsų stalo. Kartu su juo Jūs jau turite išskirtą paieškų ir potencialių paspaudimų skaičių. Taigi, didžiausias darbas – padarytas.  Galite įsivertinti kiek sulauksite lankytojų ir kiek turėsite naujų pardavimų. Atitinkamai galite įsivertinti alternatyvą SEO paslaugoms t.y. AdWords reklamą.

Klausimai

Ar aš galiu analizuoti konkurentų svetaines?

Žinoma, kad taip. Jūs galite, o gal net ir turėtumėte rinkti informaciją apie savo artimiausius konkurentus. Žinoma kalba eina tik apie viešai prieinamą informaciją ir informaciją kurią galima surinkti legaliais būdais. Užsakę pas mus konkurentų SEO analizę ir rezultate turėsite visą prieinamą informaciją. Mes jums pateiksime palyginamają lentelę jūsų ir jūsų konkurentų svetainių.

Kaip dažnai reiktų atlikti SEO analizę?

Kadangi SEO analizė parodo tik pagrindinius svetainės duomenis, nėra prasmės SEO analizę daryti kiekvieną dieną. Siūlytume SEO analizę užsakinėti prieš planuojantis svetainės atnaujinimą ar norint pasitikrinti kilus naujoms rinkodaros idėjoms.

Analizė - tai ko nepavyko paaiškinti aukščiau

Analizuojamas Svetainės matomumas google paieškoje

Ši dalis yra be galo įdomi ir naudinga. Pateiksime jums duomenis kokiose pozicijose ir kokiais raktažodžiais svetainė yra randama šiandien. Tokio pobūdžio informacija yra puikus kelrodis kaip turi būti pakeistas ar patobulintas svetainės turinys, kad žmonės rastų tai ką jūs norite jiems parodyti.

Išorinės nuorodos

Grupė analizuojamų rodmenų savyje įtraukia išorines nuorodas. Aiškinsimės kiek, iš kokios šalies ir apie ką kalbančios nuorodos nukreipia į jūsų svetainę. Ne mažiau svarbu vertinti ir nuorodų kokybę, nes nieko nėra blogiau nei tūkstančiai „spam“ nuorodų.

Svetainės lankomumo statistika

Net jei Jūs ir nesate įsidiegę savo statistikos surinkimo sistemos (kaip pvz. google analytics) mes vistiek galime pateikti jūsų svetainės lankomumo duomenis. Aišku tai nebus labai tiksli informacija, bet matysis kiek lankytojų ir kokiais raktažodžiais pas jus užsuka.

Ar jūsų svetainė draugiška mobiliems

Atlikus keletą testų patikrinsime kiek iš tikro jūsų svetainė yra draugiška naršantiems mobiliais telefonais. Aišku tai labai priklauso nuo jūsų svetainės pobūdžio, bet mobiliais naršoma vis daugiau ir daugiau. Įvertinsime ir pateiksime patarimus ką galima būtų pataisyti ar patobulinti.

Svetainės populiarumas socialiniuose tinkluose

Dar vienas svarbus svetainių vertinimo elementas. Peržvelgiame svetainių populiarumą socialiniuose tinkluose.